loading...

مرجع مقالات دندانپزشکی از جمله ارتودنسی،لمینت،کامپوزیت

مهاجرت به کشور ترکیه چگونه است؟ ترکیه کشوری اوراسیایی (با موقعیت جغرافیایی آسیایی اروپایی) است که در همسایگی ایران قرار داشته و از سه سمت با دریاهای بزرگ مانند دریای سیاه و دریای مدیترانه همجوار می ب

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

shafiee66 بازدید : 163 چهارشنبه 21 خرداد 1399 : 18:52 نظرات (0)

مهاجرت به کشور ترکیه چگونه است؟

ترکیه کشوری اوراسیایی (با موقعیت جغرافیایی آسیایی اروپایی) است که در همسایگی ایران قرار داشته و از سه سمت با دریاهای بزرگ مانند دریای سیاه و دریای مدیترانه همجوار می باشد. این کشور از آب و هوایی نسبتا معتدل و بارانی برخوردار بوده و در چندین سال اخیر به پیشرفت های چشمگیری در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری دست یافته است. امروزه مهاجرت به این کشور نسبتا پرجمعیت، طرفداران بسیار زیادی در جمعیت ایرانیان داشته و علاوه بر مشکلات عمومی مهاجرت، از مزایای بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. رونق اقتصادی این کشور در چند سال اخیر، گسترش دهنده بازار کار و وضعیت اشتغال در این کشور بوده و گزینه ای مناسب برای افراد متقاضی کار، بویژه افراد متخصص در زمینه های مختلف به شمار می آید. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه پرداخته و پاسخگوی سوالات شما در این خصوص خواهیم بود. با ما همراه باشید.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

مزایای مهاجرت به کشور ترکیه چیست؟

– مهاجرت و ویزای کاری

ترکیه از جمله کشورهای مهاجر پذیر اوراسیا بوده و به دنبال رونق اقتصادی،بهبود وضعیت بازار کاز و گسترش صنایع مختلف مانند صنعت پوشاک در سراسر جهان به ویژه کشور های اروپایی می باشد.از اینرو مهاجرت و اخذ ویزای کاری با فراهم کردن موقعیت شغلی و امکان دریافت اقامت دائم پس از ۸ سال زندگی در این کشور از مزایای مهم و پرطرفدار مهاجرت به کشور ترکیه به شمار می آید.جذب مهاجران با ویزای کاری در چند سال اخیر منجر به پسرفت اقتصاد تولید تکنولوژی و فناوری در این کشور گردیده و یک نیروی محرکه جهت پذیرش بیشتر مهاجران متقاضی کار به این کشور به شمار می آید.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

مزایا و معایب کار در کشور ترکیه

یکی از مزایای بسیار مهم مهاجرت کاری به ترکیه، اقامت دائم برای افراد و مجرب از زمینه های کاری به ویژه مشاغل صنعتی می باشد.این کشور امکان آموزش مشاغل تخصصی را برای متقاضیان کار فراهم آورده و پس از گذراندن دوره های آموزشی و اخذ مدرک معتبر،اجازه بازگشت و راه اندازی شغل و صنعت مرتبط با دوره آموزشی را به فراگیران بسیار خوب دولت از افراد کارآفرین و ایده پرداز، زمینه های سودآور یکی دیگر از مزایای بسیار مهم و فرصت های ویژه جهت مهاجرت به کشور ترکیه به شمار می آید‌.

باید خاطر نشان نمود،ساعت کاری طولانی،دستمزد و حقوق ماهانه است پایین به ویژه برای افراد غیر متخصص از معایب اصلی مهاجرت کاری به کشور ترکیه به شمار می آید.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

-مهاجرت و ویزای تحصیلی

پس از امضای توافق نامه های دوجانبه بین دو کشور تحصیل متقاضیان و دانشجویان ایرانی در کشور ترکیه احتیاج به صدور ویزای تحصیلی نداشته و این امر یکی از مزایای قابل توجه به مهاجرت به کشور ترکیه به شمار می آید.

-معایب تحصیل در کشور ترکیه

یکی از بزرگترین معایب تحصیل در کشور ترکیه،پرداخت هزینه های سنگین انگلیسی زبان و کالج های خصوصی این کشور می باشد.

مهاجرت سرمایه گذاری در کشور ترکیه

اخذ ویزای سرمایه گذاری یکی دیگر از راه های مهاجرت به کشور ترکیه بوده و دارای مزایایی مانند امنیت بالای سرمایه گذاری، پرداخت مالیات کمتر و واحد در یکی از دو کشور و مبلغی کمتر از مبلغ سرمایه گذاری با ویژه در کشورهای اروپایی از مزایای بسیار مهم مهاجرت سرمایه گذاری در کشور ترکیه به شمار می آید.

مزایای اخذ ویزای کشور ترکیه

عدم شرط حضور در این کشور اعتبار ویزای این کشور زمان کمتر از ۳ ماه جهت اخذ ویزا و امکان سفر بع ۱۴۸ کشور جهان با ویزای کشور ترکیه از جمله مزایای قابل توجه اخذ ویزا و اقامت کشور ترکیه به شمار می آید.
هزینه های زندگی در کشور ترکیه

یکی از بزرگترین معایب مهاجرت به ترکیه پرداخت هزینه های سنگین دلیل اخذ مالیات های زیاد و قیمت بالای خدمات و کالاهای مورد نیاز جهت ادامه زندگی در این کشور می باشد.

جمعیت بسیار زیاد و شلوغی بزرگ این کشور به ویژه استانبول و به خطر افتادن امنیت مالی افراد در این کشور از معایب بسیار مهم مهاجرت به کشور ترکیه محسوب می گردد.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

برچسب ها ترکیه , مهاجرت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1,104
  • بازدید کلی : 3,859